info@yoseo.co.il 077-220-0061

יש לך שאלה?


ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות בתחום, במידה וישנה שאלה שלא מופיעה צרו איתנו קשר.

שאלות ותשובות

  • מה זה קידום אתרים אורגני?

    קידום אתרים אורגני למעשה זה התאמה של האתר שלכם אל מול האלגוריתם של גוגל. במידה ואנחנו מצליחים לשדר שאנחנו האתר המתאים ביותר למילת החיפוש "X" אז הוא ימקם אותנו בתוצאות גבוהות. כיצד עושים זאת? תשאירו את זה למומחים! 🙂
  • כמה זמן לוקח לראות תוצאות בקידום אורגני?

    ישנו הבדל אם האתר חדש או ישן, במידה והאתר חדש יקח יותר זמן לקדם אותו מאשר אתר קיים, בכל אופן ישנם המון פרמטרים שמשפיעים על הקידום ובממוצע אפשר לראות תוצאות כבר בין 3-6 חודשים.
  • מה העלות של קידום אתרים אורגני?

    העלות משתנה מאתר לאתר ומתחום לתחום, ככל שהתחום תחרותי יותר בשוק יהיה קשה יותר לקדם את האתר ולכן העלויות עולות מכיוון שאנו זקוקים לתוכן וקישורים יותר איכותיים מהרגיל.
  • מה זה פרופיל קישורים?

    פרופיל קישורים למעשה הוא חלק בלתי נפרד מקידום אתרים אורגני, כאשר אנחנו מבצעים קידום אתרים אורגני חלק מהעבודה היא לדעת לייצר מערך קישורים מאתרים אחרים ברשת אל האתר שלנו. הרבה שכנים שמצביעים על שכן מסויים ואומרים שהוא שכן טוב אז כנראה שיש אמת בדבריהם, אותו דבר ברשת, ברגע שיש הרבה אתרים איכותיים שמקשרים אלינו גוגל מבין שהאתר שלנו טוב ולכן הוא יקדם אותו.
  • מה זה אופטימיזציה?

    אופטימיזציה היא למעשה עבודה שנעשת על תוכן האתר, אנחנו צריכים לבצע התאמה בין הביטויים שבהם אנו רוצים להתקדם לבין התוכן שקיים אצלנו באתר, רוב האופטימיזציה נעשת בפרמטרים הבאים:

    • Title – הכותרת הראשית בתוצאות החיפוש
    • Description – התקציר שמופיע בתוצאות החיפוש
    • H1 – כותרת ראשית בתוך הדף
    • ALT – תיאור תמונה

    ברגע שהתאמנו את הפרמטרים הללו למילות חיפוש המבוקשות כבר יש לנו נקודת זכות כי גוגל מבין בדיוק על מה האתר שלנו מדבר ובאיזה מילת חיפוש כל דף ממוקד.

  • מה זה קידום אתרים ממומן?

    קידום אתרים ממומן הוא למעשה תשלום ישיר לגוגל על מנת שישימו באופן ממומן את המודעות שלנו במקומות הראשונים, מודעות מסוג זה מסומן עם סימן "מודעה" לידם בכדי שנוכל לראות שהם ממומנות ולא אורגניות.
  • מה העלות של קידום אתרים ממומן?

    המחיר של קידום אתרים ממומן עובד לפי קליק, לכל ביטוי גוגל קובע מחיר אחר, ככל שהביטוי תחרותי יותר העלות פר קליק תהיה גבוהה יותר. את התקציב החודשי אנחנו אלו שקובעים רק חשוב לעשות זאת לאחר מחקר מעמיק שעשינו בתחום בכדי לדעת מה התקציב הנכון ביותר.

שאלו את המומחים